Torsdagskväll

För första gången på väldigt länge tillbringade jag en torsdagskväll i Borås. Rydell & Quick stod på scen, skrikandes igenom en massa AC/DC covers med två trummisar, inte bara pinsamt utan öronbedövande dåligt också. Jag tror verkligen inte det var min sorts musik. För att försöka göra det hela lite bättre gick Erica, jag, mamma och Ida till Stadsparken där jag träffade Sofia, vi tog oss en svängom till Blender, lagom skoj med tanke på att mina vita skor blev bruna efteråt, något jag inte direkt klarar av. Slutligen försvann mamma med våra grannar för att ta en öl och jag, Erica och Ida satte oss på Tant Grön för en kaffe och en chokladboll. Ett perfekt avslut på en otroligt varm och öronbedövande kväll.


Rikard

Kommentarer
Postat av: Adam

HAHAHA! På något sätt kände jag väldigt väl igen mig i den beskrivningen av utekväll! :D

2008-07-25 @ 11:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: