Rastlös

När jag var hos doktorn senast rekommenderade han minst fyra veckors vila och avstånd från alltför tunga aktiviteter, för mig inkluderar detta inte mitt jobb. Däremot betyder det att jag inte kommer kunna jogga under denna tiden vilket är otroligt påfrestande. Tycker alltid det är otroligt skönt att ge sig iväg på en runda med musiken på högsta volym, det är en sådan befriande känsla att bara få springa. Nu är jag mest rastlös, trött men rastlös; och nyligen kunde jag konstatera att krossad ananas i burk både är gott och kan ätas med gaffel.


Rikard

Kommentarer
Postat av: Adam

Blää, jogga är ju så tråååkigt haha! :)

Så jag är glad för din skull att du slipper det en tid framöver! :D haha

2008-07-15 @ 11:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: