Picknick

Trots det varma vädret som både jag och Ida inte är allt förtjusta i så trotsade vi värmen och begav oss iväg på en liten utflykt. Det hela slutade med en oskyldig liten picknick på Hanatorps camping, vars strand var fylld av badande människor och nakna barn. För att på något sätt öka vår medvetenhet så köpte vi med oss senaste numret av King, en tidning som jag egentligen inte är så förtjust i på grund av den bristande moral som råder, samt att varje nummer är fullproppat med de "snyggaste skjortorna" och de "billigaste klockorna" Inte något som varje Svensson har råd med kanske. Iallafall fann vi två mycket intressanta objekt, dels en stickad tröja från hör och häpna H&M och en väska från Wedins. Varför dessa två objekt såg bättre ut på bild i svartvitt vet jag inte men väskan var verkligen inget att ha, i färg.

Efter att ha konstaterat att vi är bäst på att posera så dök mörka moln upp på himlen och lika fort som vi packade ihop tömdes badstranden på folk och nakna barn som skrek varje gång åskan mullrade. Väl hemma hos Ida öppnade sig himlen och våra huvuden lättades av en kyligare vind. Som Ida uttrycker sig "Snälla underbara höst, kom och svalka mig" jag stämmer till liten del faktiskt in med henne.


En filt, pärondricka och nötter är det perfekta picknick snacket


Ida var snygg som vanligt, notera hennes träskor i bakgrunden


Passar väl bra att avsluta med en pose bild på mig

Kommentarer
Postat av: adam

snyggich! ;)

2008-07-29 @ 10:48:35
Postat av: Daniel

Söt som alltid!

2008-07-29 @ 18:25:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha kul att höra :)!



Ha en underbar kväll

2008-07-30 @ 20:36:25
URL: http://darlingno1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: