Nip/tuck

Jag tror inte jag behöver förklara för Ida varför jag snart har kollat klart på alla fyra säsongerna utan henne. Jag har inte haft någonting annat att göra de tre dagarna förutom att försöka svälja, och ligga i min säng. Därför valde jag utan hennes medgivande att titta på ett avsnitt av nip/tuck, och det blev två, och tre och snart var tredje säsongen slut. Nu är snart fjärde säsongen slut också. Antar att jag lär behöva titta igenom dem igen med Ida, våra kvällar ska ju inte vara förstörda bara för det. Ida, jag tittar gärna på dem igen! Nip/tuck är bra, riktigt bra. För er som inte sett det finns det bara ett sätt att bota det, se det! Det är som en blandning av Desperate Houswifes och Six Feet Under. Alla fyra säsongerna står stadigt i min hylla, i slutändan räknar jag ändå till att det kommer bli sex säsonger. Tack för det.



Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: