iPhone

Nu har tagit bort det sjätte meddelandet från min inkorg som tyävrr inte blivit hänvisat till skräppost. Varför all denna uppståndelse för en telefon som råkar komma från samma företag som tillverkar allas våra iPods. Det är visserligen en sak att tillverka en snygg telefon, men att sätta igång ett sådant helvetiskt spammande och spridande av reklam från produkten gör mig illamående. Vad är det egentligen denna iPhone förväntas göra med alla som väljer att köpa en? Det är väl inte direkt världens bästa telefon efter de undersökningar jag läst, och inte heller verkar den uppfylla de strålningskrav som krävs. Nej, jag har inga källor att referera till, men jag litar inte på den. Jag antar att varenda citykid, bratt och modebloggare kommer köpa varsin/ få en av sin pappa; höja den till skyarna för att sedan börja blogga om uppföljaren. Än en gång väljer människan utseendet före funktionaliteten. Jag spyr, försvinn iPhone - gammal redan innan du kom!



Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: