Damm

Efter att jag installerat min nya garderob, eller ja pappa har fått den på plats så återstår ett problem. Alla böcker, filmer och dylikt ligger placerat i påsar vid sängens fotända, samlar damm och ger intrycket av att det är otroligt rörigt. Eftersom jag är damm allergiker så brukar jag åtminstone försöka göra en enorm storstädning en gång i veckan till varannan vecka, vilket betyder att jag dammar noga, lister, tak och golv, dammsuger och ibland våt torkar golvet. Detta för att jag ska kunna andas någolunda utan att kvävas av nysningar. Jag tror att innerst inne bor det en liten pedantisk städtant med en enorm städmani i mig, frågan är bara hur jag plockar fram henne?


Rikard

Kommentarer
Postat av: Adam

wauch!! :O

Med en såndär bild på ett kvalster så är det nog inte så svårt att hitta städtanten! :)

2008-07-15 @ 11:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: