Dagens Låt

Personligen tycker jag att den sveksa upplagan av Idol är tämligen blek i jämförelse med det äkta originalet. Jag har väl aldrig heller varit något Idol fan att räkna med, mest tyckt att det varit ett utdragt, segt koncept som alltid leder till att vinnaren försvinner efter ett halvår. Däremot tycker jag det är mycket roligare att någon gång då och då se ett avsnitt av den amerikanska varianten, den äkta. Det var nog min syster som först gjorde mig salig över Carrie Underwood, för annars är jag inget fan av country-pop. Men detta, enligt mig en av världens vackraste kvinnor har gjort en del riktigt bra låtar, som gjorda för succé.

Carrie Underwood - So small

Rikard

Kommentarer
Postat av: Rob

Get out of this town och Some Hearts är också två av hennes kanonlåtar. -tips- ^^

2008-07-22 @ 23:52:02
URL: http://www.ifwegetlost.blogspot.com
Postat av: adam

Ja den här låten är verkligen bra ^^ Det är klart att det gör att allting så mkt mindre eftersom kärleken kanske är det absolut största som fyller vårt universum med innehåll :)

2008-07-28 @ 14:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: