Andra planer

Man kan verkligen säga att helgens planer men framförallt fredagens planer ändrats rejält under dagen. Från början var det tänkt att jag, min kära vän Frida, och min andra kära vän Adam skulle ge oss ut i vimlet i Göteborg under några timmar. Allt detta verkade som en superb idé fram till imorse då jag vaknade, regnet öste ner och ungefär tre minuter efter det fick jag ett sms från Frida, hon var inte heller sugen. Så under dagen fick jag ställa in med Adam, vi får helt enkelt ta det en annan dag; men så ringde Ida, min allra käraste vän och föreslog en utekväll i Borås och visst tänkte jag, närmare iallafall, men efter två timmar ringde hon och förklarade att hon nog inte orkade ändå. Helt okej med mig, som efter alla om och men ändå åkte hem till Ida och tittade på ett avsnitt av "Upp till kamp" Härliga fredag!



Rikard

Kommentarer
Postat av: adam

haha, för min del blev det ändå gbg!! :)

(kom precis hem med tåget nu)

Ja, vi får ta det någon annan gång ^^

2008-07-19 @ 02:35:08
Postat av: Karstenagnete

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2008-09-16 @ 14:51:06
URL: http://karstenagnete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: