Samvete

Jag kan inte med ord uttrycka hur dåligt samvete jag får för att inte uppdatera bloggen. Det är bara så att just nu är det så otroligt mycket att göra. Det är visserligen självförvållat men tre böcker som ska läsas ut tills på tisdag varav två är på engelska, en mängd instuderingsfrågor skall svaras på och dessa har jag inte ens fått tag på än eftersom Högskolans system inte fungerar. Till detta skall också läggas att jag har drygt 28 liv-mönster att måla i skala 1:4 innan tisdag och detta ska klistras upp och klippas ut, sen jobbar jag ju fullt..

Så jag har fullt upp att göra, jag kommer börja blogga mer ihärdigt så fort det lugnar ner sig lite, och jag hoppas att alla ni har överseende med detta. Jag vill bara inte hetsa mig själv till att skriva något här, eftersom det då känns som att det absolut kommer saknas kvalitée här. Men än en gång, förlåt och tack för alla era dagliga besök!

Rikard

Kommentarer
Postat av: Asbjorniqra

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2008-10-16 @ 10:55:23
URL: http://asbjorniqra.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: