Högskoleprovet

Jag vet inte hur många med mig som för första gången trotsade sin lediga lördag för att göra Högskoleprovet. Nu har jag i alla fall blivit en erfarenhet rikare och även om provet resulterade i blygsamma 0,7 och i att jag fullkomligt gissade sista delen så hade jag en rolig dag. Ja, faktiskt - jag tyckte det var roligt att göra högskoleprovet. Hade jag inte varit så trött och slö som jag var så hade jag definitivt lyckats bättre. För er som inte gjort provet någon gång så rekommenderar jag er att ha på er klocka, det hade inte jag och jag fick verkligen ta del av att 50 minuter kan gå alldeles för fort. Trots att jag bara hunnit med 3/5 av läsförståelsen så var det också den delen som gick allra bäst. Nu blir det tillbaks till studierna, "Let my people go surfing"

image53

Rikard

Kommentarer
Postat av: frida

gött kämpat lillen...;)

2008-04-06 @ 19:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: