Avslutning

Så, ikväll är det dags för mig och Sofia att ta farväl av vår kära bugg-grupp. I alla fall för den här delen av säsongen, vu får väl se utifall vi har en nybörjarkurs till i höst. Just nu känns det dock ganska långt bort. Det är meningen att vi ska anordna någon form av danstävling ikväll och också bjuda på mat. Eller ja, maten fick jag reda på av Sofia först igår så det enda jag kommer kunna bjuda på är de baguetter jag hoppas på att kunna köpa någonstans! Hela mitt liv är inte super planerat, i alla fall inte för ikväll. Jag hoppas dock på att det löser sig och att jag inte kommer hem alltför sent ikväll då Högskoleprovet stundar imorgon. Önska mig lycka till!

image52

Rikard

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Är imponerad av din blogg =) Lite besviken dock att du inte använder egna bilder. Känns mer personligt då.

But keep up the good work!

2008-04-05 @ 00:34:39
URL: http://sizethirty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: